BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 3, 2011

mengapa harus aku y mengalah!!!

"Mengapa selalu aku yang mengalah
Tak pernahkah kau berpikir sedikit tentang hatiku
Mengapa ku yang harus selalu mengalah
Pantaskah hatiku masih bisa bersamamu"
 
huhu... mmg sedih kan kalu asyik kite je y mengalah.. sesape y pnh rse mcm ni sila angkat tgn!!! huhh
sob, sob, sob... 2 ade la satu perasaan y sedih bkn y gembira utk di kongsi bersama... huhuhu.. ntah la.. smpai ble ntah aku akan trus mngalah dgn kehidupan aku skrg ni.. nk tunggu kwen ke?? (kwen!! hahah.. nak22!!!!) tbe2 jd gatal... kembali kpd mood sedih... huhuh...:(

bkn aku nk jd mcm ni, tp keadaan,suasana n masa y telah ditetapkan.. so,aku kne sbo je la bebanyak.. kwn2 support aku ya...huhuu

thanks to my beloved partner sbb tenteramkan hati aku hri ni, bwk g jejalan walaupun naik kuda je.. hakhakahak.. xpe la, asalkan aku bhgia sudeh... huhhu... lantak la ape org nk ckp... huhuh..

No comments:

Post a Comment